24. 9. 2013

Ako som konečne našla tú pravú... lícenku

Ahojte ženušky, čo stvárate? :) Ja sa chystám pretriediť si šatník, no ešte predtým by som Vám rada ukázala lícenku, ktorá mi konečne sadla ako ... na šerbeľ :)) Veď viete, ako sa to vraví :) Skúšala som ich už niekoľko, a ako som Vám aj v predošlých postoch spomínala, žiadna z nich mi nesadla. Vždy boli príliš sýte a výrazné, a mala som problém pekne si ich naniesť. Preto ich dnes používam namiesto očných tieňov, lebo mi je ľúto len tak ich vyhodiť, však to poznáte.
Pri písaní tohto postu som si všimla, že mám ešte jeden produkt z rady Skin Match, preto ich spojím do jedného článku - ide o tekutý korektor. Ale poďme pekne po poriadku. Na začiatok si trochu predstavíme samotnú radu Skin Match.
Skin Match predstavuje novú generáciu produktov, ktoré sa prispôsobia pokožke. Dokonale splynie s textúrou a tónom pleti. Pleť zanecháva hebkú a žiarivú po celý deň!
Tajomstvo úspechu sa skrýva v inovatívnej elastickej gélovej textúre na báze vody, ktorá sa ľahko rozotiera a vyhladzuje pokožku. Ďalším benefitom sú bio-fúzne pigmenty, ktoré zvýrazňujú prirodzenú textúru a jas pleti. Naviac obsahuje gélové elastomery, ktoré pomáhajú vyhladzovať povrch pokožky a rozptýliť svetlo tak, aby vynikol prirodzený jas pleti.
ASTOR Lícenku Trio Blush mám v odtieni 001 Rosy Pink, no na výber je celkovo z 3 odtieňov. Obsahuje aj trblietky, no mne to vôbec nevadí, pretože po zmiešaní všetkých troch odtieňov na pleti vytvorí veľmi pekný a prirodzený efekt, a presne toto som potrebovala :)) Výdrž je na dobrej úrovni, a bez problémov mi vydrží od rána do večera. A keď už mám vo zvyku lícenky používať aj namiesto tieňov, nedalo mi to, a vyskúšala som aj túto. Čo poviete, podľa mňa aj na očiach vyzerá super!
Aby som nezabudla okomentovať aj balenie, ktoré je praktické, nakoľko obsahuje aj zrkadielko a štetček, čiže je vhodné aj na cestovanie, a môžete si vďaka týmto pomocníkom rýchlo a ľahko doladiť líčenie.
Obsah - 8,25g
Cena - 199Kč/7,99€
A v skratke spomeniem aj tekutý korektor, ktorý mi už nejaký ten mesiac pomáha prekrývať nedostatky na pleti. Elegantné béžovo-hnedé balenie svojim tvarom pripomína ceruzku, a teda je praktické a ľahko spratné i v tej najmenšej kozmetickej taštičke :)) 
Dávkovanie je jednoduché - stačí pootočiť spodnú časť, a vďaka tomu sa na štetček dostane malé množstvo korektora, ktorý už len aplikujeme, kam potrebujeme...
ASTOR Skin Match Twist Concealer Pen je k dostaniu v dvoch odtieňoch - 001 Ivory, ktorý mám aj ja a 002. 
V ponuke je však aj tuhý korektor. To znamená, že je len na Vás aká forma Vám vyhovuje viac, a po ktorej sa rozhodnete siahnuť. Bohužiaľ údaj o hmotnosti som nikde nenašla.
Cena - 179Kč/6,99€
Tieto produkty už nie sú žiadnymi horúcimi novinkami, preto verím, že ste ich už odskúšali. Čo na ne vravíte Vy? :))

9 komentárov:

  1. mala si si ju odfotiť na líčku, dlho po nej pokukujem, ale neviem si ju predstaviť na tvári

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka snažila som sa, no buď boli tie fotky neostré, alebo to jednoducho nezachytilo :/ Ak kúpiš, verím, že nebudeš ľutovať - teda ak hľadáš niečo nenapádnejšie :)

      Odstrániť
  2. keby si neprecitam text len foto..myslela by som som, ze su to tiene.. paci sa mi prakticke balenie.. inak korektor vyzera fajn, ale mne sa takyto podobny system pokazil u Lorealu... bol to krasny zlaty obal..skoda, hadam ti bude dlho sluzit...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám ho už dlhšie a zatiaľ teda žiadny problém KLOP KLOP :)) snáď vydrží do poslednej kvapky

      Odstrániť
  3. Tie líčka sa mi veľmi páčia...keby som podobné farby nemala hneď by som ich brala...obkukujem ich v drogerke už fakt dlho!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak až sa ti minú tie čo máš, môžeš skúsiť práve túto lícenku :)

      Odstrániť
  4. cože? já jí mám a nesnáším jí! je hrozně sětlá, světlekší než mlj pudr (a to mám světlé pudry). nejraději bych jí hodila do koše, kdyby mě nestála prachy, byť byla zlevněná, a neměla tak pěkný design.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne naopak to, že je svetlá vyhovuje, pretože som tak trošku nešika a s výraznejšími farbami som nevedela pracovať...

      Odstrániť
  5. Páni na očích to vypadá krásně!

    OdpovedaťOdstrániť